Jag ska springa en halvmara

Idag gjorde jag det. Jag anmälde mig till halvmaran på Jönköping Marathon i augusti! 🙊 Så fort jag klickat iväg anmälan kom ångesten; "herregud, vad har jag gjort??". 😵 Jag måste ha drabbats av tillfällig sinnesförvirring. Alternativt inte nyktrat till sen gårdagens jobbfest. 😄 Men nu finns ingen återvändo, det är bara att springa på...
 
Har fått frågan om jag inte ska göra det ett antal ggr, å igår kväll kom det på tal igen. Å jag behöver ju ett mål. Å nu har jag satt ett. Ett 21 097,5 m långt mål. 2,1 mil. MIL! 😱
 
Nu är det fullt fokus som gäller. Måste lägga upp ett träningsschema. Å lära mig sova. Har alltid haft svårt att få tillräckligt många timmar sömn, nattuggla som man är. 😉 6 månader kvar...
 
 
#1 - - Hanna:

tjohoo! lycka till!
på nåt längre lopp jag körde så var mitt mantra "pain is inevitable, suffering is optional". det hjälpte mig :P

Till top