Nu känns det bättre

Nu känner jag mig lite piggare igen. 👍🏻Har fått sova lite mer dom senaste dagarna. Huvudvärken är fortfarande kvar, men jag är inne på tredje dagen nu, så den borde börja försvinna under natten (lider av nån sorts hormonell huvudvärk som gör livet lite jobbigare tre dagar i månaden... 😒).
 
Idag höll jag på att slå i backen av förvåning när T kom hem från jobbet. Trodde aldrig nånsin att denna dagen skulle komma, det har känts så främmande att tanken inte ens har slagit mig. Men nu verkar det som att T ska ta föräldraledigt en dag i veckan! 😮 Det var tydligen hans chef som föreslagit det. 😮 Äntligen! Maken till föräldraledighetsmotsättande företag får man leta efter. Åtminstone när det gäller pappaledighet(?). 2016... Men nu verkar det äntligen bli av. 😀 Känner mig riktigt glad för det, faktiskt. 
 
På tal om nåt annat. Sötpotatis! Alltså, det är ju så jäkla gott. Ikväll avnjöts den till en hamburgare. 👌🏻
 
Nu ska jag gå å förbereda lite nattamat innan det är dax att dra iväg till veckans sista nattpass.
Till top