Ett par fyndbrallor

Jag köpte mig ett par löpartights idag. 😀 Inte för att jag behövde dom, utan för att dom är snygga, samt att jag inte kunde motstå priset. 😉
 
(Jag vet, lakanet är skrynkligt. Nej, jag äger ingen mangel. Å jag stryker inga lakan. Punkt. 😜). 
 
Har gått å sneglat på dessa tidigare, men priset brukar ligga på 900-1000 kr 🙈, å det känns inte riktigt försvarbart (för mig) att lägga den summan på ett par löpartights. Men nu sålde XXL dom för 299 kr, å det var ju mer överkomligt, så nu kommer jag vara snyggast i spåret. 😉✌🏻
 
Förutom en sväng förbi XXL idag, har vi storhandlat. 💸 Å ätit lunch på Max. 🙊 Å tittat på Youtube. Å blåst såpbubblor. Nu sover barnet, å jag tröstäter Cheez Ballz (hallå, Maxi sålde dom ju för 5 kr/ påse?!) för att jag inte får vara med på jobbets sommarfest. Jag får väl satsa på julbordet istället... 😒
 
 
Till top