Man tager vad man haver

Alltså har man ingen skotork så får man ta det man har. Typ en braskamin. ;)
 
Friyay! :) Vaknade upp till vinterlandskapet deluxe imorse. Inte så att man jublade å slog volter av lycka precis. ;) Isabelle gillar det dock, när vi kom hem från dagis skulle hon prompt fortsätta leka ute, så det var ju bara för hennes frusna mor att bita ihop. :S Jag är ju inte direkt naturmänniskan, så varma å praktiska kläder för utelek finns det inte direkt gott om i min garderob. ;) Tack å lov för hennes far som tar ut henne i friska luften i vanliga fall, å kan lära henne se skillnad på tall å gran. ;D
 
Torgny kom hem lite senare än oss idag, å med sig hem hade han en flaska champagne. :O Hans chef tyckte tydligen att han hade gjort ett bra jobb. Jag tycker att jag gör ett jäkligt bra jobb oxå, så nu undrar jag när min chef ska ge mig champagne? ;)
 
Å så dagens erkännande: jag har, trots min högaktningsfulla ålder, aldrig druckit riktig champagne! :O Så nu måste man ju hitta på nåt att fira så man har en anledning att äntligen få göra det. ;)
Till top