Flugor å ny arbetsvecka

Alltså dessa jävla flugor!! 😆 Har inget minne av att det varit så här illa tidigare år, men nu är vi verkligen mitt i en fluginvasion. Bara i skrivande stund har jag minst fem stycken som kryper omkring på mig! 😣 Livet på landet... 😒
 
Ikväll drar en ny arbetsvecka igång. Börjar närma sig semester. 😀 Jag har 4 veckor kvar, T har 2. Idag när jag vaknade (11.45, tack T! 😊) hade han å Isabelle slagit upp tältet i trädgården, så man kan ju lugnt säga att han oxå räknar ner. 😉 Förra året blev det ju ingen fiskeresa, men i år verkar den bli av, så tältet skulle städas ur. Vilket nog var lättare sagt än gjort, Isabelle tyckte det var jättelajbans att springa in å ut i det = dra in en massa gräs. 😁 Nu är det nerpackat igen iaf, å redo för en fjällsemester. 
 
Blev en löprunda idag oxå. Inte alls lika behagligt som tidigare pass. Det var varmt, vaderna kändes stumma, å mina nya snygga träningsbyxor höll på att göra mig galen. 😣 Tyvärr passar dom inte min kroppsform alls. Dom rullar ner sig under magen, å det är jätteirriterande när man springer för det är det enda man kan tänka på till slut, hur obekvämt dom sitter. 😒 Snygga ja, men ett tydligt bevis på att ett snyggt yttre inte är allt. 😉
 
Snart dax att packa ner mellis å dra till jobbet.
Till top