Rovdjuret

Imorse hände det. För första gången sen vi flyttade hit så drog Fräs in en mus i huset. Död, förvisso, men ändå. :S
 
T släppte ut katten imorse när han gick upp, å precis innan vi skulle åka hemifrån fick jag se att han satt på uteplatsen. Så jag öppnar ju naturligtvis dörren å lockar på honom. Snabb som en raket sprang han in å jag såg försent att han hade en fet mus i gapet! :O Han börjar tugga i sig den där jäkla musen på köksgolvet, å jag börjar få panik. "Hur fan ska jag få ut musen??". :O T hade ju redan gått ut till bilen å satt å väntade på mig där, å han var måttligt road när jag kom springande. Han löste iaf problemet genom att ta på sig en handske å bära ut det som var kvar (typ bakkroppen). Å jag fick torka musblod från golvet. :S Hädanefter kommer jag titta extra noga innan jag öppnar dörren åt katten igen. ;)
 
Rovdjuret
 
Fredag, då. :) Och april. :) Morgondagen har vi inte planerat (förutom att jag ska ut å springa då ;) ), å på söndag blir det jobb för min del. Och storhandling. Alldeles själv. Ahh, egentid. ;)
 
Nu ska jag gå å röra ihop en deg som ska få jäsa i kylen över natten, å av den blir det nybakade frallor till frukost imorn. Fint.
Till top