Nyfriserad

Var en sväng till frissan efter jobbet. Välbehövligt. Ingen färg denna gången, å bara en enkel klippning. Dock gjorde hon en liten fläta på mig. Inget avancerat sådär, nej då. ;D Å så gav hon mig i hemläxa att göra en egen inbakad fläta tills nästa gång vi ses. Yeah, right. ;)
 
Första jobbdagen på sista jobbveckan innan semester avklarad! :) Var så himla sugen på att ge mig ut på promenad ikväll, å min plan var att göra det när Isabelle somnat. Men hon somnade ju aldrig! :S Jo, vid halv nio, men då hade jag tappat motivationen helt (hade hoppats på att komma iväg senast åtta, så man skulle hinna med en dusch å lite annat innan läggdax). ;( Så jag satsar på en promenad imorn istället. Hoppas på att det inte  regnar då, å att stormen(!) har bedarrat. Det blåser järnet här hemma, så mycket att utemöblerna flyttar på sig t o m. :O
 
Dax att förbereda frukosten...
#1 - - Bobokrull:

Snyggt 👍

Till top