Måndag då

Nu ska jag säga en sån där sak som man egentligen inte får säga, men jag börjar längta lite efter jobb å vardag igen. :O Vädret suuuger, å humöret blir ju lite därefter oxå. Har ingen lust att göra nåt när det bara är höst ute. T o m Isabelle har börjat fråga efter "skolan" nu (förskolan, alltså), så hon börjar nog tycka det är lite trist att bara umgås med mamma å pappa hela tiden. ;) Men det är ju som sagt två veckor kvar tills dess...
 
Satte klockan imorse för att ge mig iväg på en liten runda efter gårdagens besvikelse. Å det kändes mycket bättre idag! :) Jag var fortfarande seg i kroppen, men det fick bli "långrundan" (nästa 6 km), å jag är nöjd med tiden. Ingen elittid kanske, men en början iaf. ;) Å jag går fortfarande mer än jag springer, men jag springer iaf mer nu än första gången. :) Jag hann med å se en väldigt död snok (tror jag, en orm var det iaf :S) å en väldigt levande räv som jag skrämde in i skogen när jag kom dundrande. ;D
 
I eftermiddags hade vi så långtråkigt alla tre, så det fick bli en sväng till stan för lite storhandling. Får se vad vi hittar på imorn...
Till top