En synnerligen trist dag

Alltså, idag har det regnat. Å regnat. Å regnat. Å då menar jag verkligen regnat! Det har verkligen öst ner typ hela dan! Å jag har verkligen saknat stan. Jag gör det ibland. Särskilt såna här dagar när det bara är grått å deppigt ute. Då blir jag oxå deppig. Å saknar stan. :( 
 
Fräs har haft närkontakt med en annan katt idag. Jag råkade titta ut genom fönstret å fick se honom slåss med en annan (hon?)katt. :O Den har börjat stryka runt här utanför den senaste veckan. Å som om det inte vore nog så kom det en annan katt å hälsade på här utanför för en stund sen. Fräs är nog måttligt road av att hans revir har blivit tillhåll för ett gäng strykarkatter. ;)
 
T var ute på förmiddagen å körde lite lastmaskin (innan regnet satte igång på allvar), å Isabelle tog mod till sig å åkte med en sväng. Med skräckblandad förtjusning. ;)
 
Jag testade att laga vegetariskt till kvällsmat. Till mig. Dom andra två är inte lika openminded, så dom fick köttfärsbiffar. ;D Gjorde kikärtsbiffar, å det var jättegott. Tyckte dock dom var lite torra, så om nån har nåt tips på hur man får dom lite saftigare så tar jag gärna emot det. :)
 
Nähä, jag hörde rykten om att solen ska komma nästa vecka...
 
Till top