Fullt ös

Här har vi fullt upp om dagarna. Måndag - babysång, tisdag - öppna förskolan, onsdag - babysång, torsdag - besök, å så jobb på eftermiddagarna. Pust. 
 
Nu har jag jobbat tre veckor, å jag måste säga att det är jättekul att vara tillbaka igen. :) Jag gillar mitt jobb å (dom flesta ;) ) jag jobbar med. :) Denna veckan har jag jobbat med "det andra skiftet", å dom har tyvärr spelat en massa jävla house på kvällarna. Seriöst, jag blir fan förbannad så jävla dåligt är det! ;( Jag fattar inte hur nån över huvud taget orkar lyssna på detta enformiga tjutande som av nån anledning får kallas "musik". Men förutom taskig musiksmak, så är dom helt okej att jobba med. ;D
 
Förra helgen bakade jag "kanelbullar". Dom blev så goda så dom försvann i ett nafs. ;) Har gått å tänkt på dom hela veckan, så kanske gör jag några till i helgen.
 
 
Vid ett obevakat ögonblick igår fick Isabelle tag i en (permanent) silverpenna. :S Hur kan en 1-åring vara så jäkla snabb?? Det resulterade iaf i silvriga händer å läppar(!). :O Efter mycket gnuggande fick jag iaf bort färgen i ansiktet, kan säga att Isabelle inte alls var road av den tvagningen. :P Färgen på händerna försvann oxå efter ett tag, tror inte att det syns nåt längre. Förgrymmade onge!
 
 
Vad har hänt mer, då? Jo, mitt årsbesked från CSN damp ner idag. Inte så farligt mycket kvar att betala nu, det tickar neråt. Skönt. :)
 
 
Idag har vi varit å handlat lite, å hör å häpna, varit på sortergården. :O När jag skulle packa in varorna i baggagen så insåg jag att det låg en massa elektronikskrot där bak, å jag skulle ändå åka åt det hållet som sortergården ligger, så varför inte? Känner mig lite duktig faktiskt, det brukar inte vara jag som åker dit. ;D
 
För övrigt har jag haft min 3-dagarshuvudvärk denna veckan, men är äntligen smärtfri. :D
Till top