Sjukstuga

Det är sjukt här. :( Jag började få ont i halsen under natten, så imorse gjorde jag en magisk brygd av ingefära å citron. ;)
 
 
Känner dock ingen bättring än... Natten, ja. Vaknade vid halv tre av en grinig Isabelle. Hon lugnade ner sig å jag somnade om. Men. Då blev hon helt plötsligt jättepigg, å medan jag ömsom vaknade, ömsom slumrade, så låg hon å tjattrade å lallade i alla fall ända till T's alarm drog igång vid halv sex! :S Sen sov vi ända till nio. :O
 
Kände att både Isabelle å jag behövde lite frisk luft idag, eftersom vi satt inne hela dan igår. Tog oss ner på stan till Bondens Marknad, där vi köpte på oss lite godsaker; korvar å ostar. :) Ostarna är verkligen to die for!! Hemosten kan t o m vara den godaste ost jag någonsin ätit. :O
 
 
När vi kom hem vägrade Isabelle både att sova å att äta, utan var mest skrikig. Inte så konstigt kanske, eftersom hon var dötrött, men snorar järnet. Vilket gör det svårt att andas normalt, vilket gör det svårt att sova, vilket gör att hon är för trött för att äta, o s v... Nu har hon äntligen somnat iaf, å jag passade på att ta en snabblunch - oststavar med Bregott å några ölkorvar.
 
 
Hoppas min förkylning inte blir värre nu, å att jag får sova hyfsat inatt. Ska ju upp å jobba imorn. :)
Till top