Kladd!

Idag var det ju dax för babygrupp igen, å det var fingerfärg på schemat. Jag har ju lite svårt för kladd, så detta var verkligen ett eldprov för mig (jag skulle t ex kunna tänka mig att mata Isabelle tills hon flyttar hemifrån för att slippa kladdet när hon ska börja äta själv). ;D
 
Medan dom andra ungarna försiktigt petade lite i färgen, så fullkomligt dök min unge rätt ner i den! :O
 
 
 
Ni må tro att jag var svettig vid det här laget, å bara ville krypa ur skinnet. ;D
 
 
Ja, å så var man ju tvungen att smaka lite oxå... :S
 
 
 
Ja jösses, jag får faktiskt lite svårt att andas bara av att titta på bilderna nu efteråt. ;D
 
#1 - - Erikas LCHF till vardag och fest:

Haha... jag tror inte att jag hade klarat det när sonen var liten. Jag har också svårt för kladd. Men hon verkar ju gilla det. ;)

Svar: Om hon gjorde! Och jag svettades. ;D Hon bär fortfarande spår av färg; tårna är gröna, benen är blå, å magen är gul. ;D
joly

#2 - - kusin:

Denna komentar passar väl inte inlägget, men vad ger du isabelle som mellis?
Jag har slut på egna ideer ( o pengar med för den delen, att köpade färdiga för)

#3 - - joly:

Jag ger henne oftast inget mellis alls. :O Upptäckte att hon inte åt maten när hon hade fått det, d v s hon blev för mätt. Vill hellre att hon äter mat än mellanmål. :) Men dom gånger hon får nåt så blir det rysk yoghurt (även som frukost ibland, mättar bra!), eller bitar av leverpastej och/ eller ost. Avokado är ju bra oxå, tyvärr gillar inte Isabelle det, men jag försöker å försöker. ;) Kokt ägg funkar kanske oxå? :)

Till top