Gaaah!

Jag hade ju hört talas om att man kan tappa mycket hår under amningen. Dom första månaderna gjorde jag inte det. "Vad skönt", tänkte jag, "jag kommer nog klara mig". Jo, tjena! :O För några veckor sen började jag tappa håret. Mycket hår.
 
Idag fick jag nästan lite panik, faktiskt. Jag tappade skitmycket hår! :O Det här är lite av det jag fick i händerna när jag shamponerade håret. Vågade inte spola ner det, det lär ju bli stopp i avloppet då. :S
 
 
Panik, jag kommer att bli flintis! :O
#1 - - Pernilla:

Fast nästan den där mängden tappar en annan ibland i samband
med hårtvätt...

Svar: Jag lovar att det är mer än du brukar tappa på en gång. :S
joly

#2 - - Pernilla:

Tveksamt. :-)

#3 - - jenny:

samma sak har hänt mig den senaste veckan också tycker jag..massor av hår varje gång man duschar eller borstar håret...

Till top