Mammadricka

Fy, vilket tråkigt väder idag! :S Var nere en kort sväng på stan, då det var höstmarknad, men p g a vädret så var det inte mycket marknadskänsla alls. Inga stånd ute, å inte alls mycket folk. Drog vidare å storhandlade istället.
 
Det har ju fortsatt att regna hela dan, så eftermiddagen har ägnats åt filmtittande (Hamilton - I nationens intresse), å bebisklädesinventering. Har ju fått låna ett par kassar av brorsonen, så vi gjorde en lista på vad som finns. Behöver ju komplettera med en del oxå.
 
Idag har jag även varit på Systemet för första gången på väääldigt länge (får fortfarande visa leg dock, trots att jag nu fyllt 32). Köpte lite "mammadricka". Såg ett tips på tv igår morse som jag blev sugen på, nämligen Jus Griotte. Smakar körsbär, å föredrar man som jag syrligare smaker framför sött, så är den här en riktig hit! :) Funderar på att köpa på mig några flaskor till att ha hemma för den finns bara under en begränsad tid. :( Tyvärr är den dyr oxå, 49 spänn för 33 cl. :O Men å andra sidan så är den så syrlig, så man smuttar bara lite på den. ;D Det var veckans mammadrickatips. ;)
 
#1 - - Jenny :

Ebba kan gärna dela med sig av urvuxna kläder om en månad eller så. Eftersom vår familj nu är komplett får ni gärna överta diverse kläder om ni vill. Är ni förresten sugna på Anna-gretas någon helg framöver? Vi kanske borde bestämma när. Vi hörs!

Svar: Kläder tar vi gärna emot. :) Vi är inte uppbokade alls på helgerna framöver, så vi kan när som. :)
joly

Till top