Saker jag längtar efter

¤ Att kunna sova på mage. Får ont i både axlar å rygg av att sova på sidan. Liggandes på rygg har jag aldrig nånsin lyckats somna, å nu blir jag dessutom andfådd av att ligga så(?). Så då återstår bara att sova på (vänster) sida (höger är obekväm).
 
¤ Att sova en hel natt. Nu vaknar jag antingen för att jag är kissnödig, eller för att jag måste vända på mig. Tyvärr kommer väl knappast denna punkten att förbättras när Gösta väl kommit ut... ;)
 
¤ Att få äta/ dricka vad jag vill. Längtar efter brie å salami, rökt lax, fredagsvin, Irish coffe en kulen höstkväll... Nu har jag iofs ätit både brie å rökt lax vid ett par tillfällen, å det har jag inte ett dugg dåligt samvete för. :O Herregud, jag har t o m rensat kattlådan under hela den här tiden, trots att det kan vara jättefarligt för barnet. :O Jag är en dålig mamma. ;)
 
¤ Snus! :( Å kanske en cigg vid nåt enstaka tillfälle. :O T blir dock vansinnig på mig när jag säger att jag ska köpa snus det första jag gör när jag slutat amma. ;D
#1 - - bobokrull:

Testa att skriva det där på familjeliv.se, du skulle bli uppläxad av alla rabiata kärringar ganska omgående. :)

Svar: Jag vet, jag älskar att hata familjeliv. ;)
joly

Till top