Gbg

Har ju varit en sväng i Gbg i helgen. Där står körsbärsträden(?) i blom...



Var nere rätt tidigt, så vi hann med en sväng på stan innan vi checkade in på hotellet. Jag shoppade ingenting! :O På kvällen käkade vi middag på hotellet (ingick i priset), å sen gick vi över till nya Clarion Hotel Post som vi bodde granne med. Var tvungna att kolla in skrytbygget, så vi tog en drink i baren där. Tanken var att vi skulle ha bott där egentligen, men det fanns inga rum.



Jag vet inte om jag blev så imponerad av baren; musiken var jättehög, å inredningen var stel och modern. Inte riktigt min typ av ställe, mao.

Idag blev det en tur till Freeport outlet i Kungsbacka innan vi for hem. Men återigen så shoppade jag ingenting. :O Jag vet, jag är förvånad själv. ;)

#1 - - bobokrull:

Nice, Göteborg är en riktigt fin stad, ni får ta en sväng till "cattlemans" bästa gång, sjukt god mat.

#2 - - Pernilla:

Vi var också i Göteborg i går. Man tror ju man ska hitta en del kläder där, men icke! Ett skärp var det enda jag köpte.....

Till top