Lite nostalgi

Hörde en låt på radion ikväll som fick nostalgiklockorna att ringa - introt till Airwolf. :D Dock verkade jag vara den enda som kom ihåg den serien? Dom andra såg ut som frågetecken när jag uppspelt brast ut i ett "Ååh, Airwolf!". ;D Här är introt iaf! :)

#1 - - bobokrull:

ojojoj, det här väcker härliga minnen, kommer ihåg hur man satt som fastspikad framför tv:n när det här gick, detta och a-team då såklart. :)

#2 - - Syrran:

Jag kan låten utantill, så jag behöver inte höra den för att komma ihåg den. O serien minns jag ju så klart; en av de bästa som gick på den gamla goda tiden. :)

#3 - - joly:

Äntligen nån mer som kommer ihåg. :) Dom andra verkade tro att jag fantiserade när jag försökte förklara. "Vadå helikopter??", lixom. ;D

#4 - - Richard:

Jo det där introt har man ju sett några gånger!

Till top