Långsamt

Jag som alltid gnäller över att tiden går så fort... Den här veckan går banne mig alldeles för långsamt, alltså! :S Men nu är det bara två dar kvar. Måtte dom gå fort nu! Känner på mig att nästa vecka kommer bli en riktig toppenvecka... ;)

Mår lite bättre idag. :) Inte lika ont i halsen iaf. Å så var jag riktigt pigg imorse. Gick upp en hel halvtimme tidigare. Men dom ändrade morgonrutinerna fick mig dock att glömma det mest väsentliga för att jag ska klara av dagen: snuset! :S Det har aldrig hänt förut. Vilken panik när jag kom till jobbet å började plocka över allt jag behöver i jobbrocken; passerkort, läppglans, nässpray... Inget snus! Gah! :S Men jag överlevde. Det trodde jag aldrig. ;) Dock har jag svettats som en gris (kan iofs bero på förkylningen eller den sjukt höga temperaturen i lokalen), å varit vansinnigt rastlös. Lovar mig själv att detta aldrig ska hända igen!
#1 - - bobokrull:

skönt att höra att vi inte är de enda med en vansinnig temperatur vid maskinerna. :)

Till top