Trött på...

I en annan del av Köping firar dom midsommar. Själv sitter man fast i nån jävla istid... Kräks på den här förbannad kylan å snön! ;( Jag vill ha sol, värme, gröna gräsmattor och fågelkvitter! Det påstås att varje årstid har sin charm, å att man inte skulle uppskatta sommaren lika mycket om det inte vore vinter. Jag ser då ingen charm med detta, å jag lovar att jag inte varit särskilt ledsen dom åren vi inte haft kalla, snöiga vintrar.

#1 - - krax:

Jag tycker alternativet till det vi har nu är är ett helvete. Dvs grått regnrusk som de senaste åren har varat året runt, frånsätt några fina veckor i maj och ett par fina veckor juni. Jag gillar årstider men då skall det ju vara drömbilden man har med klara dagar och sol oavsett årstid, men så funkar det ju inte. Det har ju i stort sett varit höst året om. Grått regnigt 10-15 grader varmt.

#2 - - joly:

Men nu är jag jävligt trött på att frysa, få platt, fett hår av mössan samt se ut som en Michelin-gubbe p g a alla extratröjor...

#3 - - Pernilla:

He he,jag är också less på att se ut som en jävla Michelin-gubbe,men jag föredrar helt klart en "riktig" vinter som ju detta är,framför grått och regnrusk.

Till top