Jag ska aldrig...

Jag ska aldrig mer säga att det är tråkigt att gå till jobbet, eller att det har varit en seg dag. Just nu njuter jag av varenda minut jag jobbar, för jag vet att det snart är slut. :( Jag vet att "njuter" låter konstigt för dom allra flesta, men det är faktiskt precis vad jag gör. Ett jobb är viktigt. Man är någon, man finns. Som arbetslös är man bara en latmask, en sån där parasit som lever på andra, på dina skattepengar. För det är precis så det känns, man är värdelös. Och det är den allra värsta känslan man kan ha... 
#1 - - fi:

..o alla myndigheter, som AF o A-kassa gör allt de kan för att påminna dig om det..

#2 - - joly:

Jag vet, det är tanken på att behöva ha med dom att göra som får mig att må mest dåligt just nu... :P

#3 - - Pernilla:

Men den största anledningen att njuta av att ha ett jobb är det ekonomiska,man hinner inte shoppa när man knegar.Vore jag ekonomiskt oberoende skulle jag inte sitta hemma och dega,då hade man ju råd att göra typ vad man vill...

Till top