SRF - dag 3

Festivalens tredje dag blev helt klart den "blötaste" för oss allihopa. Ölen flödade, solen gassade och Sverige fyllde år. :) Som vanligt inleddes dagen med vår traditionella "festivalfrukost", bestående av Polarbröd, mjukost och juice. Ganska snart därefter var det dax att korka upp. Och som det korkades. Vid tre-snåret hade jag redan övergått till vanligt kranvatten istället. ;D

    

1. Festivalfrukost, 2. Ljummet vin i plastmugg. Yummie! ;)



         


    

Förfest i trädgården. 


Även denna dagen bjöd på lite överraskningar. "Stockholmarna" som delar hus med oss hade varit så vänliga och bakat en kladdkaka. Vissa i vårt gäng mumsade glatt i sig kakan utan att veta/ fatta att det var nåt lurt med det hela. Om man säger så här, kladdkakan var liiite illegal... Det hela slutade iaf väl, och ingen behövde uppsöka läkarvård. ;D




Illegal kladdkaka.


Tanken var nu att vi skulle in till området för att sjunga nationalsången tillsammans med Team Cans. Den idén sprack. Precis när de drog igång på Festivalscenen hoppade vi ur partybussen. Sen var det bara att kubba på, men eftersom vi var tvungna att löpa runt hela festivalområdet för att komma till entren så var loppet ganska kört. :( Tog en hamburgare och några öl i väntan på att The Poodles skulle köra igång istället. :)


         


         


         


         

1. 200 gram hamburgare
2. Ace Frehley
3. Pudlarna har fans i alla åldrar
4. Brudarna Bärs
5. Riktiga hårdrockare äter KÖTT
6. Deep talk
7. Karlar i kilt var en vanlig syn i år
8. M2 och Morgan visar cirkuskonster
9. M1 har fått på sig partyhatten
10. Kusin hittade öltältet
11. Moi i kvällssol
12. Dålig ovana


Kvällen avslutades på husvagnscampingen, där kusin blandade ihop varsin Bloody Mary till Maria och mig. Sen drog vi hem till huset igen, utan att kolla på kvällens headliner - Def Leppard. Såg dom för två år sen.

En dag kvar på SRF 2008. Fortsättning följer... :)
#1 - - Fi:

va tuff jag ser ut man all dryck i tassarna;) jag önskar lite bilder av dig, där vi är med! Har skickat in min engångskamera nu, ska bli spännande o se vad jag tagit kort på för själv minns jag det inte ha ha ha

Till top