Inte så tufft

Följande scen utspelade sig i vårt badrum igår morse:

T (i duschen): Jag tog din duschcreme, min är slut...
Jag (borstar tänderna): Jag känner det. *sniffsniff*
T (ynkligt): Det är inte så tufft att lukta jordgubb...
:D

Bilen kom hem till slut igår kväll iaf. T å hans jobbarkompis fick ta Loomis-bilen å bogsera hem den. :( Nu är den stora frågan hur vi ska få bilen hemifrån oss till en verkstad. Att ta den nerför vår backe är nog inget alternativ eftersom bromsarna inte funkar så bra när bilen inte är igång... :/ Jag är mycket traumatiserad av gårdagens händelse, och jag kommer nog att hädanefter transportera mig med buss om jag ska nånstans. ;P

Var på Media Markt en sväng förut. Helt galet mycket folk. Påminde lite om Ullared faktiskt, trängsel å surfittor överallt. Å så nån hurtig försäljare (butikschefen?) som talade om för oss köpare vilka fantastiska affärer vi gjorde som handlade i deras fantastiskt stora butik. :P Hittade ett par skivor iaf; Nightwish' senaste och Gregorian Chants. Funderade på The Poodles oxå, men det får nog bli nästa gång.

Nu ska jag fortsätta städa. Tog mig an badrummet imorse, å det tog typ hela förmiddan. Bara resten av lägenheten kvar... :P
#1 - - Anonym:

trängsel och surfittor finns ju överallt, speciellt på ikea :)

#2 - - Anonym:

och jo. det är visst tufft att lukta jordgubb

#3 - - Sofie:

Har fått veta ett hemligt tips från L-O på vad man kan använda på grejer man inte vill att tigrar ska tugga/klösa på: vanlig citron! pressa ur saften och droppa.

Till top