Nytt

Ny färg. Blont och rött. :) Nästa gång kanske allt blir rött... ;)



Sen har jag ju inhandlat lite förnödenheter inför kommande resa.



Desinficerande våtservetter - alltid bra att ha bland allt snusk. :S
Solskydd - ett måste! Köpte även solskyddsläppglans. ;)
Öronproppar - gula för natten, gröna för dagen. Av egen erfarenhet kan jag tala om att dom gröna (eller blå) ger obehagliga skavsår i öronen om man sover med dom. Dom gula är mjuka och stänger ute ljud tillräckligt bra för att man ska få en god nattsömn. ;)
#1 - - bobokrull:

jäklar, öronproppar får jag inte glömma, det brukar alltid bli att jag åker in till apoteket dagen innan och köper på mig allt jag behöver.



jag ska faktiskt testa att köra lägre spf på solskyddet i år, jag måste få lite färg detta året och inte en tråkig bonnabränna som vanligt.

#2 - - bobokrull:

snygg frilla förresten :)

#3 - - Pernilla:

Aldrig bra köra på lägre solskyddsfaktor, man bränner sig bara, det blir bonnabränna om nåt.

#4 - - joly:

Håller med Pernilla, det är riktigt dumt faktiskt. Du har ju hela sommaren på dig att få färg?

#5 - - Richard:

Med den solen vi exponerades av förra året behövdes inget solskydd alls, just sayin'.



Öronproppar är desto viktigare, kanske lite skruv att förankra sängen i väggen med så det inte gungar så mycket på nätterna...

#6 - - bobokrull:

ja men det är ju stört omöjligt att få färg för mig, är ju nästan så att folk blir bländade av mig när jag kommer och går. :)



jag ska höra mig för på apoteket vad dom har för något.



#7 - - bobokrull:

Richard: då får vi nog bunkra upp med mycket skruv. :)

#8 - - kusin:

Jättesnyggt!!

Till top