Bikinikropp

Sommaren fortsätter. 👍🏻 Men man blir ju lite orolig att det här ska vara den sommaren vi får. 😱
 
När jag hade hämtat hem Isabelle från förskolan kopplade jag in "bläckfisken" jag köpte i Ullared på vattenslangen, å sen fick hon springa runt bland vattenstrålarna på gräsmattan. Jag kunde inte låta bli heller, så jag svidade om till min nya, tjusiga bikini å sprang jag oxå. 😉 Vi skrek som stuckna grisar båda två när dom kalla strålarna träffade oss. 😂 Men det var kul. 
 
Bikini, ja. Jag vägrar ha bikiniångest! 👊🏻 Tyckte komikern Karin Adelskölds inlägg på Instagram för ett tag sen säger det så bra. "Ta en kropp. Ta en bikini. Tada, en bikinikropp". 💪🏻 För så är det ju. 👍🏻
 
Fick bli en pastasallad till kvällsmat idag, med halloumi, bacon, pesto å parmesan. 👌🏻
 
På tal om mat, måste tipsa om laxspetten vi grillade i lördags! Så. Jäkla. Gott! Fattar inte att vi inte testat att grilla lax innan, men jag har trott att det är svårt, att laxen ska falla isär på gallret. Det gjorde den inte. 😊 Sitter en citronskiva mellan varje kub, å sen som pricken över i:et strödde man på ett "strössel" av rostade sesamfrön, flingsalt å kryddor. 👌🏻 Här finns receptet, rekommenderas. 
 
Nu ska jag åka till jobbet. ☺
Till top