Hagel och benböj

Dagen började sådär. Ni vet en sån där dag som börjar med att man irriterar sig på nåt, å sen hittar man ytterligare en grej att irritera sig på bara för att man redan är irriterad, å sen ytterligare en. Första timmen på jobbet gick jag mest runt å fräste å svor. ;) Men det ordnade upp sig sen å dagen flöt på bra ändå. 
 
Nu är det nästan helg iaf. :) Funderar dock på om jag ska jobba lite övertid nån av dagarna. Pengarna skulle sannerligen behövas då jag råkat boka in en Ullaredsresa i maj. ;) I övrigt tror jag att T är lite sugen på att snickra soptunnestaket i helgen, men då måste brädor inhandlas först. 
 
En liten hagelskur drog förbi idag. Katten, som nyss hade gått ut, gjorde en tvärvändning å kom galopperande tillbaka i full fart. Han var inte jättenöjd med det plötsliga väderomslaget, kan man säga. ;D
 
För övrigt tränade jag lite benstyrka ikväll. Många olika varianter av benböj blev det. Får se hur rörlig jag är när jag vaknar imorn. ;)
 
Nu, sova.
Till top