Nattjobb

Hallå! Jag har börjat jobba natt igen. :) En vecka avklarad, några till att avverka. Vet dock inte hur många det blir denna omgången. Trivs väldigt bra med det iaf, nattjobb är min melodi. ;) Men nu är det helg, gick ju av imorse. :)
 
Imorn är det ledig fredag m a o, så då tänkte jag ta med Isabelle in till stan å handla lite nya kläder åt henne. Lite byxor, varmare tröjor, vantar... Det börjar ju bli riktigt kyligt ute nu, bilen har varnat för halka när jag åkt till/ från jobbet denna veckan. :O 
 
När det gäller löpningen så har jag börjat om från början nu. Gör om, gör rätt. Jag har ju inte utvecklats nånting dom senaste veckorna, utan stått på exakt samma nivå hela tiden. Började bli lite orolig att jag faktiskt inte kan bli bättre än så här. :( Så nu ger jag löpschema en chans! Vilket innebär att jag börjat chocka kroppen med intervaller. Den tycker att det är sjukt jobbigt! ;D Det blir ju bara kortare sträckor nu såhär i början, men jag hoppas på att börja få se lite resultat på det sättet iaf? Ska ge mig ut på en runda imorn när T kommer hem från jobbet tänkte jag. :) Jag ska snart införskaffa mig en riktig träningsklocka oxå, har blivit lovad en i fördelsedagspresent. Happy. :) Vet inte riktigt vilken jag ska satsa på än, men det lutar åt en Garmin Forerunner 15... Om nån har nåt annat tips att komma med så tar jag gärna emot det, det är ju en hel djungel därute! Är ute efter en hyfsat enkel nybörjarklocka till skapligt pris.
 
Nähä, upp med fötterna i soffan en stund, å sen försöka sova. Inte alltid helt lätt att vända tillbaka på dygnet...
 
 
Till top