Lite lugnare

Idag känns hjärtat lite lugnare, för första gången på en månad. Jätteskön känsla! :) Har fortfarande överhoppade slag mest hela tiden, men det känns bättre. Läkarbesöket lugnade mig nog en del, då jag iaf (åter igen) fick bekräftat att det inte är några fysiska fel på hjärtat. Men som sagt, det psykiska är nog så svårt att komma till rätta med... 
 
Har varit helt sjukt trött idag. När vi kom hem från jobbet/ dagishämtning så gick luften ur mig. Är säkert en kombination av stress, sömnbrist (dom senaste 2 åren...) å dagvecka på jobbet. Skönt med fredag iaf. Jag firar in helgen med några Groks med färskost å lite vin. ;)
 
När vi hämtade Isabelle idag fick vi med oss en lapp om vad som händer på dagis framöver. Typ föräldramöte! :O Alltså, hur vuxet är det inte att bli kallad till föräldramöte?? Å luciafirande ska det bli oxå. Förra året var vi å tittade på en förskola som lussade på vår öppna förskola, å då blev jag alldeles rörd. Hur kommer det inte bli detta året när min egen unge är med? Jag kommer säkert börja böla. ;D Man blir helt klart lite mer känslig när man får barn. ;)
 
I helgen ska jag försöka hinna med att måla naglarna oxå. Min (manliga) kollega klagade på min manikyr idag. Förstår inte varför... ;D
 
 
Till top