Hoppsan...

...vad tiden går fort! Nu har ju en hel jobbvecka till gått, å det är äntligen fredag. :) Ska eventuellt styra kosan mot V-vik ikväll för den traditionella kräftskivan hos T's föräldrar imorn. Beror dock på när han behagar komma hem idag. Kanske inte åker förrän imorn...

Bytet av kattsand blev lyckat (kanske)! Fräs gick i å kissade bara ett par minuter efter att jag hällt i den nya sanden. :) Och han tycker att det är jättespännande när jag plockar bort alla kissklumpar som bildas i lådan. Hittade även en klump en bit ifrån lådan i går morse. Han tyckte tydligen att det var en ql, liten boll man kan leka med. :P Nyss kom jag dock på honom när han stod vid lådan och smaskade på nåt; kissklumparna! :/ Normalt?? Skulle inte tro det. Nån kommer inte att få en puss av mamma ikväll iaf...

Fick hem mina böcker som jag beställt igår. :) Den ena handlar om amerikanska nödlandningar i Sverige 1943-45. Var ju hur många plan som helst som kraschade/ landade här. Spännande! :) Den andra handlar om hur det var att vara skytt i bombplanen under WWII.

Fan, har under veckan suttit å funderat på en massa saker som jag tänkte blogga om, men nu kommer jag inte på en enda. Attans! ;(

Har lyssnat på friidrotts-VM på radion på jobbet. Kan bara konstatera att det är mycket jobbigare att endast höra ett sprintlopp, än att se det. För det första hinner man knappt reagera på att de är iväg förrän de är i mål. Sen är det väldigt påfrestande för nerverna att bara höra kommentatorernas bekrivning av hur den man håller på ligger till, istället för att se det. :/

Oj, oj, nu måste jag gå å diska, å packa, å städa...
#1 - - bobokrull:


skrev ju i fel blogginlägg ju så jag försöker igen
jag förstår torgny, det kan hända den bästa, hemskt trist när maten får en att må dåligt :)

#2 - - bobokrull:

skrev inte alls i fel blogginlägg såg jag nu, ska nog lägga mig och sova tror jag.

Till top