Saker jag längtar efter, del 2

¤ Att kunna ha vilka skor jag vill. Mina fötter (och vader) är svullna. Inte jättesvullna, men tillräckligt för att bara komma i ett par skor - mina kängor. Funderar nu på att införskaffa ett par stödstrumpor...
 
¤ Att kunna använda mina ringar igen. Samma sak där, mina fingrar är svullna. Inte så att det syns direkt, men tillräckligt för att jag inte ska kunna använda ringar. :(
 
¤ Att kunna ha riktiga kläder. Riktiga jeans, snygga tröjor, jackor... Inte som nu - mammaleggings, å långa tröjor som jag råkar komma i. ;( Vinterjacka har jag för övrigt fått låna av en kollega som inte tyckte att jag skulle frysa om magen. Skönt med en jacka man kan stänga. ;)
 
Idag höll jag dessutom på att inte ta mig ur badkaret. Det kan ha varit det sista badet jag tog innan Gösta kommer. Jag som älskar att bada. :'(
Till top