Peter's Pop Show

Är det nån som kommer ihåg Peter's Pop Show? Ett tyskt(?) musikprogram som sändes på 80-talet. Vet att det gick på 1:an eller 2:an, men kommer inte ihåg huruvida det bara var enstaka avsnitt som visades eller om det sändes regelbundet. Hur som helst kom jag att tänka på det igår å var tvungen att youtuba det. Hittade en massa skön musik. ;)

#1 - - Maria:

Kommer inte ihåg programmet men när vi gick på gymnasiet fanns det väl alkoläsk som hette Peters Pops? :P

#2 - - joly:

Haha, ja, men jag tror inte att det har nåt sammanhang. ;D

#3 - - Syrran:

Jag minns det. (Japp, så gammal är jag!) Jag har ett svagt minne av att det bara sändes en eller kanske ett fåtal gånger per år.

#4 - - Maria:

Haha, nä det har nog inte det;D

#5 - - Louise:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Till top