Pangpangpang

Fredagen är här igen, och jag borde sätta igång och städa. Men jag fastnade framför Youtube och The Poodles. *hjärta* :)

Ikväll börjar de anlända, och imorgon utbryter kriget. Jag snackar om dataspelsnördarna som kommer att invadera vår lägenhet i helgen. Ett gäng killar i 30-årsåldern som leker krig mot varandra. Har lite svårt att förstå exakt vad det är de blir så exalterade över. Som små barn på julafton. Men det kanske kan jämföras med min lycka när jag köper en ny tröja eller ett par tjusiga skor... ;) Jenny kommer iaf och räddar mig en stund imorn, då vi ska ta en loppisrunda. Och på söndag ska jag träffa Amanda.

Den där Gbg-resan nästa helg fortsätter att driva mig till vansinne. Vi ska samåka ner med ett annat par på fredag. De ville att vi skulle åka redan kl 11 på förmiddagen, men jag tyckte att vi kunde väl åka kl 12 istället. Då behöver jag bara jobba in 3 timmar. Men nä, då! De ska prompt åka kl 11. Vad fan spelar en timme till för jävla roll?? T tyckte att det är väl inga problem, det är ju bara att du jobbar en timme extra mån-tors. *muttermutter* Och de andra ville hinna shoppa lite oxå. Ja, men jag har tid hos veterinären på torsdag eftermiddag! ;( Sussie bara skakade på huvudet när jag berättade hela den här historien för henne. Hon försökte lugna mig med att det många ggr är de grejer som man är mest anti emot som blir de roligaste. Och med tanke på hur mycket den här helgen kostar så hoppas jag jävlar att jag får the time of my life!

Dax att städa...

Just det, ni har väl inte missat Arne - Svenneriddaren? ;D

Till top