Sol, studsmatta å shopping

Jag hade ju tänkt att gå å lägga mig tidigt ikväll, läsa lite bok, å kanske, kanske släcka lampan hyfsat tidigt. Men så råkade jag upptäcka att Eurovisioncirkusen drog igång ikväll (jag måste ha levt under en sten?? 😮), så nu sitter jag i soffan å kan inte riktigt slita mig. 😉
 
Vilket sommarväder vi haft den senaste veckan! Förra sensommaren passade vi på att fynda en studsmatta på rea som Isabelle tålmodigt har väntat på att vi ska sätta upp sen dess. Och i helgen var det äntligen dax. Eftersom T skulle jobba en stund i lördags, å jag resa bort (återkommer till det), så var farfar (å farmor) här å hjälpte till att få ihop den. Lycka!
 
Och jo, jag har hoppat lite jag oxå. 😉
 
Resa bort ja, det var det jag gjorde i lördags. När solen stekte som mest passade jag på att ta en weekend i Ullared. 😁 Lycka! Har inte varit dit på 3 år, alldeles för länge sen! 😉 Fyra stycken var vi som åkte, bodde över på Hotellet, å shoppade tills vi droppade. 😁💸 Lite smått å gott kom jag hem med, bl a lite nya löparkläder. 😀
 
Passade på att köpa lite pysselgrejer till Isabelle oxå. Hon gillar ju verkligen att klippa å klistra, å både T å jag är lika undrande båda två var den kreativa ådran kommer ifrån. 😉 Köpte hem lite olika papper, klistermärken å tejper, å hon sitter med det mest hela tiden nu. ✂
 
Jag var faktiskt lite hurtig i helgen oxå. Satte klockan extra tidigt i lördags morse för att hinna med ett litet löppass innan shoppingen. Blev bara en kort sväng, den första på flera veckor tack vare sjukdom 😒, å snabbt gick det inte. Men solen sken iaf! 😎
 
 
Till top