Snart, snart...

Nu är det bara några timmar kvar av min ensamvecka. 😀 Det har väl gått bra, men jag är förbannat trött. Isabelle är inne i nån "monster- å trollfas" nu å vaknar en hel del på nätterna. 😞 Ska bli skönt att få sova nu när T kommer hem å tar över. 😉
 
Trots att jag har haft semester i en vecka så har jag fortfarande inte lyckats vända tillbaka dygnet helt. 😐 Vilket innebär att jag somnar väldigt sent, å sen vaknar ett par gånger av barnet under natten. Inte helt optimalt. Får se hur länge till man orkar jobba natt efter semestern, en är ju ingen ungdom längre...
 
Igår tog vi en sväng till A6. Jag behövde nya byxor å Isabelle behövde köttbullar på IKEA. 😉 Idag har vi mest suttit inne, förutom en snabb sväng till vår lanthandel å en promenad till postlådan. Regnet har öst ner. Det var först framåt kvällen som det ordnade upp sig å blev soligt. Men jag passade på att baka lite bröd i rusket istället. ☺ Alltså varför bakar man inte bröd oftare?? Det är ju inte särskilt jobbigt alls, å gott blir det ju. Jag använde detta receptet, men tog dinkelmjöl istället för rågsikt eftersom jag inte hade det hemma. 👌🏻
 
Till sist vill jag passa på att tipsa om dom godaste chipsen just nu! Om man gillar vinäger. För dom smakar verkligen vinäger. 😉👊🏻👌🏻👌🏻
 
 
Till top