Söndagslöpning och tandläkarbesök

Joråsatte, det blev en liten löprunda igår oxå. ;) Å idag har jag träningsvärk i rumpan. ;D Kände mig inte lika pigg och stark som i lördags, men det kändes okej ändå. Rena rama vårvädret var det ju oxå, varmt å gott. :) Fick det finaste meddelandet från en vän på instagram idag. Hon hade tagit sin första löprunda på fyra år å tackade mig för inspirationen. :O Känns overkligt att jag kan inspirera andra, jag menar, jag? Men jag blev väldigt glad av att höra det. :)
 
Över till nåt annat. Det var dax för tandläkarbesök idag (tandhygienisten om man ska vara petig). :S Jag är inte särskilt rädd för tandläkaren i sig, mer för att dom ska hitta en massa fel som kostar en massa pengar. :O Jag brukar inte ha några problem med tänderna, förutom den obligatoriska tandstenen som dom skrapar bort (aj!), men man vet ju aldrig... Har iaf haft en tand som det ilat i den senaste tiden när jag tuggat, å jag var ju lite nervös för att det skulle vara ett hål där. Men det var det inte. Det visade sig att det saknades en bit av tanden istället! :O Så nu blir det återbesök i april. Skit. 
 
Så var dagveckan igång igen. Tidig uppstigning...  MEN! Det börjar ljusna på morgnarna nu! :D
Till top