Å så var man lite wild and crazy helt plötsligt

Igår gjorde jag nåt som för mig är lite wild and crazy, lite utanför min comfort zone. Jag anmälde mig till en löparkurs. 😱 Det är med skräckblandad förtjusning jag tänker på det. Samtidigt som jag känner mig jätteförväntansfull, så är jag sjukt nervös. Nä, livrädd! 😄 
 
Har ju känt länge att jag inte utvecklas nåt. Jag harvar på i samma tempo, å tankarna har gått att det kanske är nåt fel på mig, att löpning kanske inte är för alla? 😩 Så nu ska jag ge detta en chans. Lära mig lite löpteknik, få tips å råd, å kanske lite pepp på vägen. Känner mig som sagt jättetaggad, men livrädd för att jag ska vara ett hopplöst fall som inte blir bättre än den nivå jag ligger på nu. 😜 I september drar det igång, å det är dessa som ska få hjälpa mig på traven. ☺
 
Jag sprang faktiskt igår. Blodomloppet med jobbet. Pinnade på rätt bra. 😊 Hade mycket ork (trots gassande sol, som jag hatar 😉), men å andra sidan är ju banan alldeles platt till skillnad från vägen jag springer här hemma som är ganska backig. 😜 Picknick i solen efteråt, å sen raka vägen till jobbet för ett nattpass. 
 
 
På tal om jobb, dax att åka för veckans sista arbetspass!
Till top