Äntligen fiber

Tjoho, framtiden är här! Nu är det bara att hålla tummarna för att resten av grannskapet förstår hur stort detta är så att det blir verklighet oxå. ;)
 
Det har varit kvällsvecka för min del, å det innebär ju att dagarna ser ganska så likartade ut. Fixar, donar å leker lite på förmiddagarna, för att sen åka till förskola/ jobb efter lunch. I fredags var vi ju lediga Isabelle å jag, å vi fick en hel del gjort då faktiskt. Vi städade gäststugan, vi städade huset, vi bakade, vi tvättade, vi lagade mat...
 
Igår ringde klockan sådär okristligt tidigt igen, för jag hade skrivit upp mig på ett övertidspass igen. Å som vanligt ångrade jag mig samma sekund som larmet började tjuta på morgonen. ;) Men 6.15 var jag på jobbet iaf å gjorde några extratimmar. Gick mest å längtade efter att få åka hem å byta om till löparkläder... 
 
Alltså jag är så glad att jag inte gav upp när motivationen å energin tröt i slutet av vintern! Trots att jag verkligen inte ville ge mig ut å springa då så harvade jag på.  Jag bara kände mig så misslyckad å less efter varje pass så jag ville bara gråta, å tanken på att ge upp slog mig både en å två gånger. Men nu finns den där igen, löparglädjen. :) Dom senaste passen har känts jättebra, å igår när jag kommit hem från jobbet gav jag mig iväg på min bästa runda någonsin. Yeay!. :D För mig är denna tiden jättestort. 
 
Happy! :D
 
Vi fick gäster här igår, å med sig hade dom en present till Isabelle. Som gjorde mig minst lika exalterad - ett Legohus! Alltså på riktigt, jag hade glömt hur jäkla kul det är med Lego. Det var som julafton för mig oxå. Var jätteavundsjuk på Maria (vår ena gäst) å Isabelle som fick sitta å bygga medan jag var tvungen att göra såna där vuxensysslor som att laga mat. ;) Men jag passade på att bygga lite jag oxå, när alla andra hade gått å lagt sig. ;D Idag har jag oxå hunnit med att sitta där å pilla å greja lite. ;)
 
 
T googlade lite å hittade typ hur mycket som helst i samma serie, t ex ett hotell, en shoppinggalleria o s v. Seriöst, jag vill ha! Nu funderar jag på allvar att göra om vårt gästrum till Lego-rum. ;D
 
Nähä, dax att sova, upp i ottan.
Till top