Solig lördag

Äntligen lite sommarfeeling. :) 
 
Isabelle har haft en riktigt grinig dag idag. :( Inget har varit bra, å hon har velat vara nära hela tiden. Det började ordna upp sig först till kvällen, hoppas det är bättre imorn. Det var samma sak senast hon var hemma, i december. Trots att hon var frisk var hon inte sig själv på ett par dar, det märkte dom på förskolan oxå. Märkligt, men hon har ju inte ätit så bra dom senaste dagarna, kanske är energibrist?
 
Hon fick förresten en jäkla massa utslag över kroppen idag, så nu är jag helt säker på att det var tredagarsfeber hon hade. Ska tydligen vara typiskt för sjukdomen.
 
Har varit såå sugen på att ta en långpromenad dom senaste dagarna, så idag när det blev tillfälle tog jag mig en PW i omgivningarna. Den första sen vi flyttade hit. :O Det var svettigt, men så himla skönt, å jag hade kunnat gå ännu längre, men det fick räcka med en timme denna gången. ;) Har ett ganska fint skoskav på hälen nu, så jag får nog använda tofflor dom kommande dagarna. ;)
 
Kvällsmaten intog vi på en filt i skuggan, picknickstyle. ;) Vi har ännu inget parasoll till vårt trädgårdsbord, å man måste ju passa på att äta ute när solen äntligen skiner. ;)
 
Nu ska jag göra T sällskap med ett glas vin på uteplatsen. :)
 
Till top