Smärtan

Den smärta som jag har i ljumskarna/ skinkorna just nu, alltså... :S Träningsvärken from hell! Så pinsamt, få så här ont av ett par snabba promenader. ;D
 
Blev faktiskt en till idag, men en kortare på en halvtimme. Dels har jag ett par köttiga skavsår på vänsterfoten (men hey, jag gav mig iväg ändå!!), å så hängde åskan i luften (men jag tror inte att det blev nåt av det?). Men jag speedade upp lite jämfört med igår, hade en snabbare genomsnittshastighet. :) Funderar på om jag ska ta å införskaffa mig ett par bättre gympadojjor, dom jag har nu är inte bra. Det är nån kant i vänsterskon som alltid ger mig skoskav (dom få gånger jag använder dom ;D). Imorn vilar jag fötterna, får nog ta flipflops till jobbet för jag kan inte ha skor med häl just nu. :P
 
Två veckor kvar till semester då. En kvällsvecka å en dagvecka. Dom flesta jobbar bara en vecka till, så sista veckan blir vi inte så många, skulle tippa på en sisådär 4 stycken. T jobbar oxå bara en vecka till, sen blir det "sommarlov" för Isabelle i 5 veckor. 
Till top