Två veckor in, två veckor kvar

Jag är redan halvvägs in på semestern, herregud! :O Snabbt har det gått, å vädret är väl inte ens värt att nämna, det ältas ju redan överallt, varje dag. ;)
 
I helgen blev iaf kontoret i princip klart. :) Det ska upp lite LED-belysning oxå under skåpen. Å så har T lovat att jag oxå ska få en finstol (den närmast fönstret) istället för hans gamla som jag får dras med nu. ;) Tapeterna är mörkgrå, å möblerna vita. Det är T som stått för valen, jag blir alldeles för stressad å velig när det kommer till t ex tapetval eftersom det finns miljarder valmöjligheter. :S Lika bra att han fick välja annars hade vi inte börjat denna semestern. ;)
 
Har även passat på att byta ut kyl å frys i helgen. :) Isabelle flyttade direkt över kylskåpsmagneterna från det gamla till det nya, till T's stora förtret. Han vill inte ha några magneter där alls egentligen. ;)
 
Försökte mig på en liten motionsrunda tidigare ikväll, men det gick inte alls. :( Så besviken, jag har varit taggad hela dan, å lite pirrig i kroppen. Huvudet ville, men kroppen sa tvärstopp, så det var bara att vända å lufsa hemåt igen. :( Men jag har satt klockan å ska göra ett nytt försök imorn bitti...
 
Till top