Måndagstankar

Disken är diskad, tvätten är tvättad, barnet sover, å T har gått å lagt sig. Bästa stunden på dagen. ;)
 
Det var alldeles för länge sen nu, men dagarna passerar i en rasande fart. :S Vi har iaf fått internet in da house, men trots det finns inte riktigt tiden att ens öppna datorn. ;) Det har hänt både bra å mindre bra saker sen sist. Förra helgen blev det t ex en liten tripp till Göteborg för att se det (näst) bästa bandet, efter Iron Maiden förstås. ;) Edguy. :) Helt fantastiskt liveband, riktiga entertainers. :D
 
För en vecka sen blev jag ett år äldre, grattis till mig. ;) Hade önskat mig en ny stavmixer av T, å en stavmixer jag fick. :)
 
Den senaste tiden har Isabelles språk exploderat, å det sprutar ut nya ord varje dag. Ibland har hon t o m lyckats sätta ihop två ord till en "mening". :O Himla fascinerande, måste jag säga. Var tvungen att skriva upp några ord som hon använde under en dag för att komma ihåg. Nu säger hon dom ju naturligtvis inte rent, men man hör iaf tydligt vad hon säger. ;) Ikväll när vi hade ätit kvällsmat frågade jag om hon var mätt. Svaret jag fick var "Mätt. Bulle". ;D Men nej, hon fick ingen bulle. :D
 
I helgen hade vi besök av T's föräldrar. Fick lite hjälp med vedklyvning och lek med barn. Tyvärr fick jag det tråkiga beskedet att en familjemedlem ganska hastigt avlidit i lördags, och ska jag vara ärlig så har det nog inte riktigt sjunkit in än. Det känns så overkligt. Det sägs ju att dödsfall alltid kommer om tre, och ja, detta var det tredje i år...
 
 
Till top