Imorgon är en annan dag

Älskade barn, vad du kan driva din mamma till vansinne! Åh, vad jag önskar att Isabelle hade ärvt T's tålamod å humör. Men nej, hon är mig upp i dagen. ;)
 
Idag har hon varit på uruselt humör. Inget man gjort har passat. Om balkongdörren var stängd skreks det för det, när jag öppnade var inte det bra heller. Hon skrek för att hon såg å ville ha jordgubbar, men när jag ställde fram dom vägrade hon ens smaka först å bara skrek (till slut gick dom ner iaf). Hon ville sitta i mitt knä, men när jag lyfte upp henne blev hon arg för det. Ja, så har hela dagen sett ut här... :S
 
Förutom alla utbrott hon fått på mig så har följande hänt:
 
Vi var iväg till vårdcentralen å fick lite salva utskriven till Isabelle. Hon har så attans torr hud, stackarn.
 
 
Efter det passade jag på att dra mitt strå till stacken å gå å rösta. :)
 
 
Vi käkade som sagt jordgubbar på balkongen idag...
 
 
Å så tog vi en sväng till Stadsparken efter kvällsmaten. 
 
 
Å guess what?? Nu har jag köpt mig en biljett till Sweden Rock! :D Visserligen bara en (svindyr) 1-dagars, men man måste ju börja nånstans. I'm back on track!. ;) Ska bara hitta fram oxå, ska bila ner själv utan kartläsare. ;D
 
 
För övrigt läses det mycket böcker här hemma. ;)
 
 
 
Å så hänger vi lite i Stadsparken med polarna. ;)
 
 
#1 - - bobokrull:

När våran lilla hysterika drar igång och skriker så brukar jag trösta mig med att det förhoppningsvis är under en begränsad tid.

Håll dig på rätt sida vägen så ska det nog gå bra sen när du ska åka ner till sölvesborg. ;)

Till top