Ett livstecken

Här kommer ett litet livstecken från mig. Jag har på intet sätt lagt ner bloggen, men tiden försvinner så attans fort. :S Här är vad vi gör om dagarna iaf: 
 
Går på playdates. Jag är lyckligt lottad som kan jobba enbart kvällar, å ha förmiddagen fri. Det betyder att vi fortfarande kan umgås med dom kompisar som ännu är hemma på föräldraledighet. :) Så när vi inte hänger på Öppna förskolan, så hänger vi hemma hos nån annan. :)
 
 
Å så ser man till att få hjälp så länge dom faktiskt tycker att det är kul att hjälpa till. ;) Tömma diskmaskinen å sortera tvätt är två sysslor man alltid får hjälp med. ;)
 
 
Det händer ju att vi shoppar oxå. ;) Som denna ljusslinga från Rusta:
 
 
Å så läser vi böcker. Samma böcker. Om å om igen...
 
 
...å där emellan äter vi. Gärna själv, för att åstadkomma så mycket kladd som möjligt. ;) Men jag försöker tänka positivt, det är bra för utvecklingen å en vacker dag så kommer hon kunna äta utan att få rotmos i nackhåret. ;D
 
 
Ja, detta är vad som händer. Jag återkommer, var så säkra. :)
Till top