3 gången

Då var det midsommar igen då. 3:e året i rad som jag firar alldeles nykter. Det går ju det oxå, men nästa år kanske det är T's tur att stå över snapsen, å min tur att ta den? ;)
 
Vi har som vanligt firat dagen ihop med samma gäng som alltid i V-vik. Sill å nubbe (för dom som kan), jordgubbstårta, lekar, å lite grill. 
 
Nu sitter jag å kollar på fotbolls-VM, medan Isabelle å Fräs ligger å grisar i sängen. T lämnade vi inne i  V-vik, å så for vi hem till svärföräldrarna istället. ;)
 
För övrigt är det mycket nu. Är sjuuukt stressad. :S Jag har ju ingen som helst stresstålighet, å i augusti har vi två riktigt stora projekt att ro i hamn; först en flytt, å i samma veva inskolning på dagis. Kommer ju inte bli mycket till semester heller, då den kommer att gå åt till flyttpackning/ städning. Å så åker ju T till Norrland en vecka oxå. Stress! :S
 
Nu närmast har jag en riktigt tung dag att gå igenom oxå; begravning av finaste morfar nästa vecka. :'(
#1 - - sofie:

Blir det inskolning i Gränna eller inne i stan?

Svar: Vi har ju fått en plats inne i stan, så det är nog där hon kommer att börja i augusti.
joly

Till top