Tapetsering pågår

Håller på att tapetsera i huset just nu. Ja, inte jag då, men T's pappa å bror (experterna), å T förstås. Själv har jag bidragit med den ack så viktiga detaljen "maskering av lister". ;) Å så ser jag efter Isabelle förstås, för hon vill ju gärna oxå "hjälpa till". ;)
 
Det börjar dra ihop sig till flytt nu iaf. En vecka kvar. :S Inte nog med att det är tapetkaos i huset, det är totalt flyttkaos här hemma. :S
 
Fy, vad jag hatar att packa. :S
 
I lördags käkade vi lite plockmat...
 
...å eftersom jag redan packat ner alla vinglas fick vi köra vin i dricksglas. Very classy. ;D
 
Imorn blir det premiär för nya grillen (som T köpte så fort papprena var påskrivna, en grill är prio 1 när man köper hus. Tydligen...), korv till kvällsmat står på menyn. :)
 
Längtar till fredag, då blir det efterlängtad AW med mina mammakollegor. :D
Till top