Hurra hurra, å så lite tandvärk

Kom på att jag faktiskt bloggat i 7 år nu. Så grattis till min för tillfället sömniga lilla blogg! ;) Mitt mål är att få upp farten så småningom, men just nu finns inte tiden. Jag förstår inte hur andra småbarnsmammor lyckas uppdatera varje dag? :( Så fort jag drar igång datorn kommer Isabelle springande å ska banka på tangentbordet. Jag tror hon har en inbyggd datorstart-radar? Å hon blir skogstokig om hon inte får knappra hon oxå. :S
 
Här är det för övrigt semesterlunk deluxe just nu. Just nu kantad av lite visdomstandtandvärk. Helst av allt skulle jag vilja ha en bitring att sitta å gnaga på. ;)
 
Var ju upp till huset här om veckan för att mäta till tapeterna å då hittade jag ett utfällbart bord med uttag i ett av skåpen. Misstänker att det är till exempelvis en köksassisten? Själv kommer jag använda det till min ActiFry. :) 
 
 
Vardagsrummet, före tapetsering:
 
 
För övrigt har jag smått panik över allt som ska packas inför flytt... :S
#1 - - Pernilla:

Fint hus ni har köpt, hoppas ni kommer att trivas!

Svar: Tack, det kommer nog bli bra. :) Pågår tapetsering för fullt där uppe nu, så det känns mest som ett enda stort kaos. Hoppas på att hinna få det mesta färdigt till inflyttningen nästa vecka. :)
joly

Till top