Så har (jobb)helgen passerat

Sådär ja, då har man jobbat två pass i helgen. Igår 8 timmar, idag 7. :) På riktigt, det är verkligen jättekul att gå in å jobba så här då å då. :D
 
Gårdagen kunde ju ha börjat lite bättre. Precis innan jag skulle gå till bussen skulle jag bara hälla upp mitt te i min termosmugg. Då välter muggen, å jag får te över hela mig, bänken å köksgolvet! :S Crap! Fick byta kläder å torka golv. Missade såklart bussen, så jag fick ju vänta en halvtimme till på nästa. Tänkte "undrar vad som kommer att hända mer idag?", men det var ganska lugnt, inga större missöden. Idag tog jag bilen. ;)
 
Idag efter jobbet sprang jag in en snabbis på A6. Var på jakt efter en höstjacka till Isabelle, eftersom det helt plötsligt blev jättekallt ute! :S Fick bli denna parkas från Lindex. :)
 
 
Helst hade jag Isabelle gärna velat ha denna "pälskappa", men T hade gått i taket. ;)
 
Var även iväg å hämtade ut ett par paket. Ett av dom var från LCHFbutiken. :)
 
 
Och så hade kläderna jag beställde från Me&I kommit. Här är baksidan på jumpsuiten. ;)
 
 
Å här är den brunorangea tunikan:
 
 
För övrigt är vi fortfarande snoriga här...
Till top