Min present (å lite annat)

Fick ju min födelsedagspresent från T igår - en fritös! :D Japp, ikväll har vi gjort kålrotspommes. :)
 
 
 
Så. Jäkla. Gott. Jag älskar denna apparaten, vill tillaga allt här i nu. ;)
 
Igår bakade jag bröd, förresten (inte i min fritös, dock ;D). Formfranska à la LCHF. Blev himla bra, både jag å Isabelle åt med god aptit till frukost imorse. Receptet kommer härifrån.
 
 
Imorse var vi iväg på sångstund igen. Det är uttröttande... ;)
 
 
Fasen, vad kallt det var då, då. Bara 6 grader. :S Fick bli vantar på. 
 
Just nu försöker T omnatta en ledsen Isabelle. Har nyss haft henne uppe för att ge henne lite näsdroppar. Hon har en förkylning som smugit sig på henne under dagen, å nu vaknar hon hela tiden för att hon är täppt i näsan. :( Flera av hennes polare i babygruppen har redan varit sjuka, så jag har bara väntat på att det ska komma hit oxå. Natten lär väl bli allt annat än lugn...
 
By the way, jag ska jobba i helgen. Lördag och söndag. :)
Till top