Måndag igen

Helt sjukt vad helgerna går fort! Tycker att det är måndag mest hela tiden.
 
Igår hände inte så mycket. Vi kände oss nog fortfarande lite nedstämda efter lördagens chockbesked, då en nära släkting till T hastigt å lustigt gick bort. Lite städ fick det bli, å tvättstugan. Min rygg var inte glad efter det. :( Har som sagt väldigt svårt att acceptera att jag t ex inte ens kan dammsuga lägenheten utan att känna en hemsk smärta i ryggen/ höfterna. Så jag biter ihop å kör på ändå, av ren envishet. Kanske inte så smart, men det onda brukar försvinna om jag bara vilar en stund. Som tur är känner jag (än så länge) ingenting på jobbet, där kan jag köra på som vanligt.
 
T har dessutom åkt på tandvärk (visdomstand), så det var väldigt synd om oss här igår. ;)
 
För övrigt har det varit en jäkla fart på Gösta dom senaste dagarna. Han bökar runt som tusan, å magen står åt alla möjliga håll. :O
Till top