Sjukt

Nu har T gått å blivit förkyld oxå. För min del så håller hostan i sig. Ingen förbättring alls i sikte. Jag håller på att bli tokig. ;(

På tal om sjukt, jag var med om nåt sjukt läskigt imorse. Hade gått å lagt mig å var jättenära att somna när hela kroppen plötsligt började "vibrera"/ gunga fram å tillbaka. :O Jag blev inte yr alltså. När man blir yr så är ju känslan att allting gungar, men nu var det själva kroppen som rörde sig. Jättesvårt att beskriva känslan. Först blev jag ju lite rädd förstås å tänkte att nu får jag nåt krampanfall. :S Sen började jag fundera på jordbävning. På riktigt, alltså. Det har ju hänt ett par gånger dom senaste åren, å trots att dom har varit väldigt små så har ju folk ändå känt av dom. La handen på sängbordet å hoppades på att det oxå skulle gunga så det inte var jag som höll på att bli tokig. ;D Det gjorde det inte...

Det hela höll på i kanske en halv minut eller så, innan det började avta. Såhär i efterhand funderar jag ju på om det är så att min kropp försöker säga mig nåt? Jag sov ganska få timmar på lördagnatten, å hade jättesvårt att sova under gårdagen. När jag berättade för T förut så var det första han sa "utmattning". Och ja, det är väl kanske inte helt omöjligt? Någon jordbävning har jag iaf inte hört om på nyheterna. ;) Läskigt var det iaf. :S
Till top