Lite deppigt

Fasen, jag känner mig lite deppig, hängig, trött. Jäkla skitväder! I förrgår tog jag vårjackan till jobbet, men upptäckte när jag skulle hem på kvällen att det nog var lite överilat. Fick ta vinterjackan igår igen. :( Jag vill bara slippa alla bylsiga kläder å mössan nu!

Igår fick även vi som följt Lindas blogg tråkiga besked. Hennes kropp orkade inte mer, å igår somnade hon in. Så snabbt det gick mot slutet. Hon skrev sitt sista inlägg i fredags. :( Jävla skitsjukdom! ;( Det är läskigt hur många som får cancer. Jag vågar påstå att alla känner/ vet nån som drabbats. Hon var dessutom i min ålder, alldeles för ung för att dö. Inte för att det är mindre tragiskt när en äldre person drabbas, men man relaterar ju lättare till folk som är i ens egen ålder. Sorgligt är det iaf.

Så, nu har vi deppat färdigt! Dax att ta tag i dagen! :)
#1 - - bobokrull:

usch vad hemskt, har själv släkt som dött i cancer men dom var betydligt äldre, man blir lite rädd när man inser att vem som helst kan drabbas oavsett ålder, min ena kusins barn fick nån form av cancer men han blev frisk som tur var. :(

#2 - - Pernilla:

Två tumörer i hjärnan fick han. Hoppas verkligen han tillfrisknar fullständigt.

Till top